Boncugum OsmanTugra35 kan damlasını kullanmayı bende bırakmıştım kızımın kan değerleri yerlerde çuktı maalesef kesinlikle kullan zararları çok fazlaymış ben d vitamini monovit kan damlasını da ferrum kullanıyorum inşallah zararlı değilidr