Herkese selamlar bebeğime banka hesabı açmak istiyorum takılan bilezik künye yani manevi degerlilerin dışındaki para ve çeyrek gram türü şeyleri o hesaba yatırıp cocugum büyüyene kadar birikim yapmak istiyorum kararsız kaldıgim bir nokta var vadeli hesap çok mantıksız geliyor faizi az ben altın euro yada dolar hesabı açıp değerlendikçe kazandırsin istiyorum ama karar veremedim aranızda yapan ve nasıl yapan gerekli belgeleri bilen varsa yardımcı olabilirmi mesela 2500 civarı yatırıp her ay bazen 3 ayda bir küçük miktarlar elime geçtikçe yatırmak ve çekmemek istiyorum cevaplarinizi merakla bekliyorum şimdiden tesekkurlerr♥️