Ellerinizi yıkayıp parmağınızla ovalayın damaklarını çok iyi geliyor. Eğer ağrıyor çok ağlıyorsa tetagil adında bir diş granülü var, tuz taneleri gibi parmaklarınızla damaklarına sürün ovalayın çok iyi geliyor. Benim bebeğim 5 aylık ama 3. Aydan beri çekiyoruz daha yeni derinin altından diş beyazları görünmeye başladı. Çok uzun bir süreç sabırlı olup sevdiği şeyler ile oyalamak gerekli. Ebebekte satılan diş kaşıma eldivenleri de diğer diş kaşıyıcılardan daha faydalı oluyor haberiniz olsun. Çeşit çeşit diş kaşıyıcı oyuncaklar aldık ama bu aylardaki çocuklar bir şeyleri sağlamca tutup dişini kaşıyamıyor, daha çok parmaklarını kullandıkları için eldiven daha faydalı oluyor. Benim bebeğim en çok sol elini ağzına götürüyor o yüzden ona takıyorum. Siz de hangi elini kullanıyorsa ona takabilirsiniz. Ağzına götürmek istediği hiçbirşeyi çekmeyin agresifleşiyorlar. Etrafında ağzına götürebilecekleri cisimleri temiz tutun yeter.