Beyzakiz canık doktora gıtmeden bosuna dıyete baslma bnce. Bn ıkı kez doktra gttım. Ilk gttgmde bugday alerjısı var dendı bır ay boyunca dogru duzdun yeyıp ıcmedım. Sonra kafama yatmadı baska bı yere gttım test yaptrdım ne kanda cıktı bugday ne de derıde Sadce yumurta cıktı bnce doktra basvur o seklde yap dıyetı 🙏🤙