AntikSokrates Aszhra1212 geçen gün birisi de böyle post açmıştı canım doktoru kalp atisini dinlediğinde fark etmiş sen doktora götürdün mü
Mom091 Aszhra1212 ağlarken ağız etrafı morarıyor. En belirgin belirtisi bu. Çocuk doktoru da anlıyor hemen zaten dinlediğinde
gmzyldrm0633 Aszhra1212 bizde var dudağı morarıyor katılma nöbeti geçiriyor ama bizim kalbimizde pfo var
Gamzemommm Aszhra1212 yeni doğduğnda kontrol sırasında bakılmıştı gözle görülür bir belirti yok bizde
Swtlna gmzyldrm0633 pfo nedir katılma nöbeti ve morarma bizde de vardı hiç kalpten şüphelenilmedi sadece buna bakılarak talasemi olabileceği şüphesiyle genetik tıbba yönlendirildik
Gamzemommm ilkgozagrimmmm bizde iki tane kalpte delik çıkmıştı 4 aya kapandı ama sebepsiz üfürümde olabiliyor geçer sebepsizse
gmzyldrm0633 Aszhra1212 doğumdan sonra kapanması gereken kapakçık varmış kapanmamış delik varmış çocuk kardiyolojisine gittik 9 aylık olunca gideceğiz eğer kapanmamılsa ameliyat dedi
Gamzemommm Aszhra1212 bizde bir belirti yoktu yenidoğan kontrolünde üfürüm çıktı kardiyolajiye yönlerndirdi orada anladık
gmzyldrm0633 Aszhra1212 ağlarken dudağı morarıyordu doktor muayene ederken üfürüm duydum dedi gittik orada öğrendik
Olric11 Aszhra1212 1. Ay kontrolumuz da üfürüm oldugunu söyledi doktor bununla ilgili çoçuk kardiyoloji gittik
gmzyldrm0633 Aszhra1212 evet katılma nöbeti geçiriyor dedi doktor o yüzden de kardiyolojiye yönlendirdi ağlarken nefes almıyordu