Gr2727 Kızlar bu gaz gıderıcı kemerlerden kullanan var mı kullanıpta memnun kaldınz mı işe yaradımı acaba ? Bebegım 35 gunluk buarada kzlar
Ygtakn1 Gr2727 ay bende cok merak edıyorum oglum bır aylık oldu aksamalrı cok sıkısıyor gaz sancısı baya var
Atamom16 Gr2727 ben kiraz çekirdeği yastığı kullanıyorum ısıtıp reflü yatağınıniçinde vardı çıkardım ısıtıp ayaklarına koyuyorum
Meriwa Gr2727 kemer değil de kiraz çekirdeği torbası vardı çığlık çığlığa ağladığında büyük kurtarıcım oldu cnm ayaklarının altına karnına cok koydum tavsiye ederim