Mommy_Bird aynen ben de öyle tv karşısına oturtturmuyorum ama haberleri falan iZliyoruz programlara bakınca arada reklamlar oluyor sadece ona bakıyor kıZım dizi program izlemiyor ama 14.5 aylık şu an da algısı gayet iyi ama burada yorumları okuyunca çok korkuyoeum çalışan bir insanım bir de şu an okullar kapalı ama okullar açılınca kıZım bakıcıya gidecek illa ki orada da tv açık olacak ama uyaracağım izlemesin diye oyun oynasın diye