ryhnz Kızlar 3 gündür bebişime pirinç unu maması yediriyorum 2 gündür kaka yapmadı. dün gecede saat 2 buçuğa kadar sürekli uyandı rahat edemedi. kabız olabilir mi yaa ? pirinç unu maması vermicem bugün.
serebro ryhnz pirinç unu sindirimi zor ve kabız yapar henüz erken vermek için de zaten. Zeytinyağı iciriyordum ben o zamanlar da. Birde masaj, ılık duş iyi geliyor bağırsakları için
TurkerNoyan ryhnz olabilir vermeyin. Bizde de oluyor. Verirken zeytinyağı ekliyorum. Her gün de vermiyorum. Onun yerine öğün olarak devam sütü veriyorum veya çorba pilav yada yaptığım başka bir yemek
TurkerNoyan ryhnz ayrıca unlu mamalar için erken biraz biz 7 aylığız ona rağmen arada bir yapıyorum o da yulaf unundan
Demet_k Pirinç unu için hem çok erken hem de sağlıksız bir yiyecek. Tabiki kabızlık yapmış olabilir bebeğinize ağır gelmiştir. Bence pirinç unu yedirmemelisiniz. Çocuğunuza kof kilo yapar.hem de sindirimi zor