Merhabalar. 6 aylık kızıma sütüm yetersiz geldiği için bebelac gold 2 mama başladım. Bu arada emzirmeye de devam ediyorum. Mamayi günde kaç kere kaç ml olarak vermem uygun olur sizce. Ben gunde 2 kez veriyorum ama zar zor 90 cc iciyor 😑günde kaç ml verilmeli ortalama
Araliklar ne kadar olmalı