Yagizmomms maşallah canım kötü bir şey için demedim biz türk analarında malesef bu düşünce var kilosu varsa sağlıklıdır diye zayıf olan çocuklarda gayet sağlıklı olabilir bunun için ornek verdim yani 7 ya da 4,5 kilo benim için hiç farklı değil zayıf diye üzmeyin kendinizi 7 olunca herşey mükemmel olmayacak diye söyledim. Ayrıca yeğenim 1 yaşına girdi 12 kilo yedir yedir zayıf diye herkes baskı yaptı şimdi eve giren oo tosun bu ya doktora gittin mi çok kilolu diyor bunlar hep anneye stres yapıyor