Merhaba arkadaslar basliktan da anlasildigi gibi son 1 aydir oglum dogru duzgun yemek yemiyor.hicbir sey begendiremiyorum.en sevdigi sey kofte onu bile zorla yediriyorum.corba hic yaklastirmiyor.ne yapabilir arkadaslar?😞😞 ne zamana kadar boyle devam ediyor?lutfen tecrubelerinizi paylasin kafayi yiyicem sonunda😭