Kızlar bebeğim 2340 doğdu. 35+5 de. Anne karnında enfeksiyon kapmış. 108 çıkıyor enfeksiyonu. Yani yüksek. Ama çocuk güzel besleniyor, hareketli, ateşi yok. 12 gün oldu bugün. Artık hastanenin labaratuvar sonuçlarından şüphe eder oldum. Bi de çevrem özel hastaneler küvezdeki bebeklerden devletten prim alıyor falan diyorlar. Şüphe eder oldum ya da çocuğa iyi bakmıyorlar mı da hala çıkmadı. Deliricem. Aranızda yeni doğanda çalışan ya da başına gelen var mı? Lütfen yazın🙏