Burcu35 bende doktora özellikle sordum artık 4 5 saat kollarım kopuyordu eşim de durmuyor o saatlerde. Annem bizde olursa sadece onda duruyor biraz bene3 kollarımı dinlendiriyorum artık o saat bana işkenceye dönüşmüştü. Doktor duş aldır dedi gercekten rahatlıyor ve uyuyor ama kış günü hergun duş aldıramıyorum hasta olur diye korkuyorum çünkü inşallah gecer ya 2 3 ay sürebilir dedi doktor bana 😐