Emine
[bilinmeyen] bir yada iki defa verdim dışarda olduğum zamanlarda hipp marka ve hero baby
Thesra
[bilinmeyen]
Tatildeyken arkadaşım hipp in meyve pürelerini getirmiş tüp şeklinde muzlu elmalı bisküvili olanından kızım çok beğendi ama türkiyede bulamadım o çeşidinden diğerleri var ama almadım birde şu iyi geceler kaşık mamasını denedim pek sevmedi sanki evdeyken gerek yokta dışardayken o tüp şeklinde olanlar aşırı kolaylık sağlıyo ve doyurucu oluyo tercih edebilirsin
Damladerin
[bilinmeyen] kavanoz hazır vermiyorum kendim yapıyorum 8.ayi doldurduk mercimek pilav havuç patates et şehriye pekmez vb usulüne göre
Thesra
[bilinmeyen]
Süper ozaman yesin şifa olsun bol bol kilo olsun maşaallah olmayınca istediğin gibi taze meyve sebze organik kavanozlardan almak kötü değil ☺️☺️
Thesra
[bilinmeyen]
Aminn canım inşallh🙏🙏🙏😇😇😇
Emine
[bilinmeyen] hayır etmiyorlar
Zeynepadenmom
[bilinmeyen] benim doktorum önermemişti bi kere almıştım sadece sevicek mi diye çok sevdi ama sonra vermedim ☺