mysweetbaby Eslemsura bebekten sonra hiç yemedim.. bana çok gaz yapar çünkü bana yapıyorsa ona da yapar diye korktum cesaretim yok denemeye :)
Agustosbocegi Eslemsura aayy 🤦♀️🤦♀️🙈 ben bilmeden salatanın içinde yemiştim kızımla sabaha kadar gaz yarışı yaptıyoduk 🙈🙈🙈 daha da tövbe 😂😂
Sevgili_anne Benim bebeğim çok gazlı normalde ben her sabah kahvaltıda yiyorum ama yinede belki bebekten bebeğe fark edebilir