Kubrashn34 Arkadaşlar merhaba emzirirken ve sonrasında baş ağrısı ve gözlerde zonklama ayrıca bulanıklık yaşayan var mı aranızda özellikle emzirirken oluyor
turansmom Kubrashn34 bendede oluyor çok fazla. Bazen emzirdimten sonra başıma dehşet bir ağrıda giriyor🤦♀️
Kubrashn34 Miniknur bende de bir kac kez öyle oldu hatta bir sefer de bayıldım diyebilirim tansiyonum da 9a 5 olmuştu bilmiyorum valla emzirmek çok güzel ama bir o kadar da zor
Cnmsda Şeker düşmesi olabilir. Şeker iyice düşünce baş döner ve bula ık görme başlar. Bende mide bulantısı da oluyordu.
Kubrashn34 Cnmsda evet bazen midem de bulanıyor gerçekten şekerle ilgili sanırım artık yetemiyorum benim oğlana
Miniknur Kubrashn34 benim hep 9a 5 tansiyonum. Artık daha da ne kadar düşüyosa:) bi baktırın bari. Benim geçti çok şükür uzun sürmedi.