Merhabaa. Benim bebegim 36+3 te doğdu . 10 gün yoğun bakımda kaldı. Süt sağdım gönderdim. Biberona alışmış oldu. Eve gelince emzirmeyi denedim ama çok ağlıyordu . Gogsumun ucu yok silikon uç aldım ama yine ağladı bende kıyamayıp verdim biberonla . Artık sağmak çok zor geliyor emmeye alıştırmak istiyorum. Sizce alışır mi neler tavsiye edersiniz? :) şuan 1 ay 27 günlük . 5300 kilosu