Tugsac küçük kardeşim ekmek yemeyi reddederdi, 13 yaşında daha yeni yeni yemeklerde birer dilim yiyor, gayette sağlıklı ve fit bir çocuk. Tahılı başka bir şekilde de alabilir, belki ekmek formu hoşuna gitmemiştir, ısrarcı olmayın lütfen. Nasıl olsa olmasa da olur bir şey yani ❤