liebe Selam kizlar, bebegim 19 gunluk. Hastaneden eve geldigimizden beri meme emmiyor. 3 gündür biberonu kestim. emzik cok az kullaniyor onu da ben veriyorum vermezsem hic istemez. ilk gün küçük fincanla besledim ,o gün emdi memeyi. sonrakı iki gunde enjektor aldik onunla yedikten sonra meme emmiyor. enjektor kullanan var mi aranızda ? devam edeyim mi enjektorle yoksa fincana mi geceyim bilmiyorum 😔
Icot liebe postunuz üstte kalsın diye yazıyorum fincanı ilk kez sizden duydum. Enjektör ile de vermemi gerektiren durum olmadı çok şükür ama veren arkadaşlar vardı umarım görür yardımcı olurlar. Bebeğiniz de inş bir an önce memeye başlar. 🙏
Selelay liebe merhaba🙋🏼 E bebekte materni idi sanırım markası, kaşık biberonlar var, meme Reddi yaşamamak için onu da deneyebilirsiniz. Daha kolay çünkü kaşık biberon kullanımı💖🙏