7 aylık oğlum var kızlar geçen haftalarda kaynanam eline şalgam vermişti aşırı gaz yaptı doktora götürdük enfeksiyon çıkmadı röntgende çok gaz çıktı bağırsak düzenleyici kullandık geçmeyince tekrar götürdük bu sefer enfeksiyon çıktı antibiyotik başladık bi kaç gün iyi gibiydi 2 gündür aşırı karnını sıkıyor sürekli ağlıyor ve 5 6 gündür asla bişey yemiyor iştahlı bi bebekti ne yapmam lazım bilmiyorum enfeksiyon karın ağrısı yapar dedi doktor gaz mı enfeksiyon mu onu da çözemiyorum