Elifsareninnnannesiii Kızlar hamilelikte ve doğumdan sonra anormal şekilde terliyorum kendimden rahatsız oluyorum artık bebeğim 2 5 aylık olacak ama hala terliyorum ( doğumdan sonra geçer dediler ) var mı bir bilginiz sizdede oldu mu
Dildare Elifsareninnnannesiii merhaba. Bebeğim 4 aylık bende de hala devam ediyor umarım en kısa zamanda geçer. Özellikle yemek yerken çok terliyorum 🤦♀️
Zekimurendebizigorecekmi Elifsareninnnannesiii emzirme dönemimin bittikten sonra terlemem azalmıştı Benim de :/
Mavibattaniye Elifsareninnnannesiii ahh sekiz bucuk aydir cekiyorum tiroid dediler ama tum tetkiklere bakildi sorun yok dendi hormonla alakaliymis gece gunduz demeden 10 dan fazla atlet ve kiyafet degisiyorum su kis aylarinda hala kisa kollu giyiyorum hayirlisi
Zekimurendebizigorecekmi Elifsareninnnannesiii Valla öyle canım çok berbat birşey hergün kaç defa duş alsam da rolonlar deodarantlar neler neler sürünürdüm ama yine yok yani metabolizma çok hızlı çalışıyor bu evrede su gibi oluyorsun
Elifsareninnnannesiii Zekimurendebizigorecekmi ondan mı oluyor keşke çok çalıştığına rağmen kiloda gitse 😂😂