Melektrlmz_27 Merhaba arkadaşlar bugün doğum yapalım 7 gün oldu ama benim kanamam bitti gibi ayıptır söylemesi bir pet bile kirlenmiyor gün içinde benim gibi olan var mı sonradan gelir mi veya gelmesi için ne yapabilirim ?
Hrdmm Melektrlmz_27 değişiyor benim de bi ara bitti sandim sonra aynen devam bir ay boyunca biraz bekleyin bence eğer gelmezse kadın dogum dr unuza bi sorun
Beren4097 Melektrlmz_27 benim de 10 gün falan sürdü kanamam 35. günde regl oldum iki hafta sürdü değişiyor bence kişiden kişiye bebeğim 1 aylıkken muayene olduğumda her şey yolundaydı
Ogretmennannee1 Melektrlmz_27 benim de hiç kesilmeden 30 gün gelmişti 🤦🏻 hala adet olmadım mesala ben başka oğlum 5.5 aylık
Sedacablog Melektrlmz_27 benimde öyle olmuştu doktoruma sormuştum normal bi ara kesildi gibi olur tekrar gelir hatta bazılarında lohusalık biter 40 günün sonunda birde adet olurlar demişti.