5 marka denedim
Herkes gibi doğunca Prima maddiyattan dolayı bıraktık
Sleepy uzun süre kulkandik ama ne kadar büyük numarasini bile akssm her seferinde lastik izi yapıyordu çözüm bulamadım
Molfix yeşil paket denediğim en iğrenç bez haşır husur içi yeşil fln sevmedim
Komili de içi yeşil ( alerjik bebekse eğer kaka takipçi önemli olduğu için içi beyaz olması lazım) bu yüzden biraktim
En memnun kaldığım ise GOON yumuşacık, çok emici tertemiz bez şimdi onunla devam ediyorum