Pnarferah Melis65 benim bebeğimin kalp atışını alttan bakınca duyduk biz 7. Haftada çok şükür sağlıklı doğdu. Ama kalp atışı duyulmadığı zaman 8 ile 10 haftaya kadar beklenebilir yani sonrasında da duyulabilir demişti. Tabi yine kendi doktoru daha iyi bilir.
Meryemkurmus Melis65 bende aynı kaybı yaşadım çok zor gerçekten.Doktorum bana iyiki zehirlenmemişsin dedi.Anne karnında kalması anneyi riske sokabilir.Şimdiden çok geçmiş olsun😞
Afrakumsal Melis65 merhaba bende hamile olduğumu öğrendiğimde 2 hafta sonra hastaneye kontrole gittim kalp atışları yoktu bebeğimin doktor git bir hafta sonra gel dedi gittim 1 hafta sonra tekrar geldim kalp atışı gene yoktu mecbur kürtaj oldum😔