Merhaba deneyimli anneler, bebegimden en son Persembe aksam uzeri kaka aldik o zamandan beri de kakasini yapmadi 🥺 dunden beri rezene cayi iciyorum onu da rahatlatmasi icin, normal dogum yapmistim dikislerimin korkusuna da ben de kabizlik yasiyorum o da etkiliyor sanirim bebegimi, ben neyse de bebegimi nasil rahatlatabilirim 😥😥