1 aylık kontrollerde göz ve kalça muayenesi için çocuğu kontrole goturcem ama 182 den nasıl randevu alınacak kizlar ? Ayrı ayrı mı alınıyor randevu ? Bir de benim bebeğim kan şekeri düşüklüğünden yogunbakimda yattığı için çocuk nörolojisine götürmem gerekli onun icinde mi ayrı randevu alınacak siz nasıl yaptınız yardımcı olur musunuz ?