BARTUMOM bizim de 3 günlük kontoründe bişey çıkmamıştı bebeğim pek uyumazdı da sürekli emzirirdim ama 12 günlük plduğunda çocuk emmemeye uyanmamaya başladı acilen hastaneye gittik sarılığı 16ya çıkmıştı. Ben emzirieyorum bebek de çişini kakasını yapıyo diye hiç şüphe duymadık ama meğer aktif emmiyomuş, ya da sütüm doyurucu değildi bilmiyorum şuan ama o sarılık olayını biz 2 ay çektik 🤦🏻♀️
Yüzden diyeceğim şu ki bebeğin doyduğundan emin olun da uyuması çok normal, 5 günlükmüş zaten o daha doğduğunun farkında bile değildir 🤭 hayırlı olsun bu arada 🍀🙏🏼