Arkadaslar 2 yil once hamileligimde 2 doz tetanoz asisi vuruldum. Sonrasinda devamini getirmedim 5e tamamlamadim yani. Ama cocukken asilarim tamdi zaten. Bu asi beni ne kadar korur fikriniz var mi? Evde bir seyler dograrken elimizi kesebiliyoruz malum endiseleniyorum