Momandminnos bence gitme den önce bı elinle poposunu açıp bak o bölgede yırtılma oluyor diyceksiniz belki bebeğim kabız deil ama aynısı bana da oldu bebeğim kabız deil sadece anne sütüyle besleniyor kan geldi doktor hastane gezdik boşuna kimisi besin alerjisi kimisi süt alerjisi dedi yokyere bebgimin kollarını delip k vitamini iğnesi vurdurdum meğer bebeğimin biseyi yok sadece makatini iç kısımdan yirtmis kanda bu yüzden gelmiş gazı olduğu için fazla ikinmistir dedi doktor bazen olabiliyor zorladığı için yirtikmalar olur. Dedi Fito krem verdi çok şükür şuan iyi biseyi yokmuş yani sadece catlatmis makati