Kagansmother size 8 ay 7 günlük bir kiz annesi olarak yazıyorum. 4 aydan itibaren kizim gece gündüz farkini ayirt etti. Fakat 3 aydan sonra gündüzleri 25 yada 30 dakika uyumaya basladi. Bu da kisa zamanda uykusunun gelmesine sebep oldu. Tum günüm onu uyutmakla geciyordu. Sonraları. Bi sitede bi kadin gördüm felaket uykusunu uzatma diye. Başladık uygulamaya. O 20 dk sonra uyaniyor hemen uyutmaya başlıyorum 45 dakika yada 1 saat uyutmaya calisiyoruz. Uyursa ne alâ uyumazsa birakmak zorundayiz. Kadin uzman boyle söylüyor. Sonra baktim ki tüm günüm boyle geciyor uyut yedir gene uyut gene uyut 1 ay uğraştım olmadi uzamadi. En uzun 37 40 dakikaya çıktı. 8 aylık olduk kizlar hala denerim ama malesef bir sonuç alamadim 2 saate bir uykusu geliyor normalde 8 aylik bir bebek 3 bucuk saat ayakta kalabilir ama biz 2 saatten sonra aglamaya başlıyoruz. Çünkü biliyorum ki 30 dk ona da yetmiyor ama geri de uyumuyor.
Uzgunum ben başaramayanlardanim.