Hanlede Merhaba sevgili anneler,cilek marka natural sepet anne yani besik satıyorum.Cok az kullanıldı yeniden farksiz ilgilenenlere resim atabilirim.Tesekkurler🙋♀️
Merve Hanlede Merhaba annemiz, Herhangi bir fotoğraf yükleme sitesinden yükleme yapıp, sonu jpg, jpeg, png ile biten linki paylaşmanız yeterli. Görsel ile anlatım linktedir. 👇 https://forum.mutluanneleriz.com/d/401753-foto-raf-y-kleme