2608Emine Yeni doğum yaptım ve bu konularda bilgim yok size sormak istedim ilk gün kanama oldu ertesi gün olmadı bi damla bile gelmedi bugün de yürüdüm hareket ettim çok bebeğim küvezde onu görmeye gittim eve geldğimde kanamam olmuştu su gibi normal mi sizce
Minnaktosbik 2608Emine normal canım benimki son zamanlarda üç gün olmayıp birden gekdigide oluyordu 55 gün sürdü bazen pıhtı bazen kahverengimsi nazende su gibi akıyordu doktorum normal demişti aşırı derecede seni güçsüz bırakmadığı sürece korkma ☺️ geçmiş olsun inşallah bebeğini kucağına biran önce alırsın 🙏🤲
Adnnar 2608Emine normal canım benim 40 gün surdu kimi zaman az kimi zaman fazla geliyordu Bebegine inşallah kavuşursun bende dogum yaptigimda 36 haftalikli solunum sıkıntisindan 1 hafta küvezde kaldi sonra cikti şukur suan 3 aylik hic stres yapma ve surekli gögsunu sag ki sütun insin ben dikkat etmedim stres yaptim bu sefer de sütüm pek olmadi 😑
Ask2 2608Emine bendede kesilip öyle öyle devam etti ediyor 5gün sonra 40m cıkıyo bizde küvezde kaldık üzülme kanamada normal bol bol yürü
Periana Umarım bebeğini bir an önce kucağına alırsın. 🙏🏻 evet normal kanaman benim 40 gün sürdü ilk 1 ay baya oldu sonra azalarak bitti.
2608Emine Adnnar teşekkür ederim canım benimde solunum sıkıntısndan daha süt bile vermediler makineye bağlı diye dualarınızı eksik etmeyin lütfen sütümü sağıp buzluğa koyun dediler daha istemediler sütümü vermiyorlar
Adnnar 2608Emine benimkide makinaya baglıydi cabuk toparlıyorlar içini ferah tut inşallah hemen kavusursun bebisine canim ❤
Mom19 2608Emine Merhaba kaç gün oldu bebeğinizin durumu nasıl.Benjm bebeğimde 13. Günü 30+6 da doğdu Ne güzel görebiliyorsunuz ben göremiyorum. Bu arada bende böyle bı post açtım 6. Günü kanamam bitti dün gece baya geldi hala geliyor normal kanama umarım normaldir.
2608Emine Mom19 solunum cihazına bağlı hala senin bebeğin nasıl durumu birbirimize dua edelim inşallah erkenden sağlıklı bi şekilde kucağımıza alırız bebeklerimizi🙏🏻❤️
Mom19 2608Emine Bizim bu sabah bilgi verdiler kuvezici oksijene geçmişler emme refleksi yokmuş onu bekliyoruz dedi. Ah inşallah dualarımdasin minik savaşçılsrimiz kurtulup sağ sağlim gelicek.🤲🤲🤲