ZEHRA_ASEL ben şu sıra genelde yemekler dışında öğlen bi posta irmikten muhallebi yapıyorum içine avokado muz üzerine biraz pekmez ile yediriyorum. Bir de öğleden sonra ara öğün olarak yulaf ile kuru meyveleri doğrayıp pişiriyorum iyice yunuşadıklsrı zaman başka meyve eklemek istersem ekleyip bir de yoğurt karıştırıyorum onu veriyorum hem severek yiyor hem de bi nebze de olsa toparladı gibi. Bir de doğalbebe bisküvisini sıcak su ile yumuşatıp yine meyve karıştırıp yedirebilirsiniz süt kullanamadığım için su ile yumuşatıyorum bunlsr işe yaradı bizde