Muratveannesi4734 Kizlar ben adetten çıkalı 9 gün oldu ve iki üç gündür gene kanama.ama.koyu reng ve adett kanaması değil belli yani koku yok hiç bir şekilde ben ilk defa yaşadım yaşayan varmı sizce neden tekrar kanama oldu
alerjikbebekannesi Muratveannesi4734 40 çıktıktan 3gün sonra adet oldum 5gün o sürdü 15 gün sonra dediğiniz gibi koyu siyaha yakın tekrar kanamam oldu ama o da 5gün sürdü adetim gibi. Pandemi nedeni ile gidemedim doktora bilemiyorum nedenini bende.
Mdkakam113 Muratveannesi4734 uzun zaman olmuş bi sorun var mı aynı sekılde suan bende post açtım kimse cvp vermıuor
Ars0807 Muratveannesi4734 bende de aynı sorun yaklaşık 9 aydır var bazen tamam geçti diyorum diğer ay yine aynı doktorum spiralden olabilir dedi ama ben çıkarmak istemedim ilaç yazdı 3 ay düzenli iç diye o ay baktım birşey yok ilacıda alıp içmemiştim sizde anladığım kadarıyla spiral de yok
Muratveannesi4734 alerjikbebekannesi bende bilmiyorum valla kafam karıştı ilk defa oldu böyle bisy altı ay oldu doğum yapali
Muratveannesi4734 Sevinc543yakut hayr canım prezervatif ile.korunuyorum bu ara kullandığım ilaç ta yok kimi enfeksyon diyor kimi kist diyor kimi üşütme olabilir kimide hamilelik öncesi yerleşme kanama diyor 🤦🤷
Balinannesii Muratveannesi4734 merhaba bi sonuca varabildiniz mi ? Bende aynı şekilde post açtım korkumdan testte yapamıyorum. Koyu kahve rengi geldi 4 gün kana dönmedi. Herkes hersey diyor ama oralı olmak istemiyorum.