Ftmvrs13 Kızlar 2.sezeryanımı olacağım 1 ay sonra rabbim nasip ederse fakat kafama takılan bi iki bişey var cevaplarsanız çok sevinirim aynı yeri mi kesiyorlar ve iyileşme sürecini nasıl atlattınız ilkine göre daha mı zor yoksa kolay mı
ilkgozagrimm Ftmvrs13 canım ben degil ama yengem 3 sezeryan oldu ilk kesikten biraz asagıyı kestiklerini söyledi cok asagı degilde bi tık asagısı ikinici dogumda da ilkinden daha cabuk toparlandı.
Bebegimm42 Ftmvrs13 benimde çok az ustunden kestiler ikinci sezerysn dahs kolay geçti ve daha kolay ayağa kalktmm
Ask2 Ftmvrs13 aynj yer canım agrısı hafif oluyor ayaga kalkmada ben kolay kalktım benim tek sorunum aşırı sırt agrım oldu ve göbegim cok sarktı dikiş üzerine terletmemeni öneririm bide terledikce üzerni değiştir bol kafein tüket
Busozdmr Ftmvrs13 ben aynı doktorda doğum yaptm 1.5 yıl arayla, eskisyle aynı yerden kesmiş. İlkinde 1 hafta cok ağrım vardı yürüyememştm ikincide cokk rahattım hastsnede bile kendm yattım kalktm hep ihtiyacımı gördm
Ftmvrs13 Busozdmr ya benim ilki çok rahattı sadece uzanıp kalkarken zorlanıyordum bu nasıl olacak bilmiyorum 😔
Muhyuf Busozdmr 28 gün sonra ben de 2. Sezeryan olacağım ama beni çok korjuttular ya sizin yazdıklarınızı okuyunca çok rahatladım inşallah ben de sizin gibi olurum 🤗
Bebegimm42 Ftmvrs13 yok hiç korkma gerçekten ben çok az surede ayağa kalktı ilkinde 15 gün kütük gibi yattım
Ftmvrs13 Bebegimm42 ah inşallah son gülen iyi gülmez valla gözüm o kadar korktu ki sanki hiç kalkamayacakmışım gibi
Derdf Ftmvrs13 20 gün önce ikinci sezaryenimi oldum, aynı yeri kestiler ve toparlanma sürecim daha hızlı oldu daha ağrısız geçirdim 🙏🏻
NunuDudu @Ftmvrs13 benim ilkinin 1cm altından kestiler. Çok daha kolay ayağa kalkıyorsun evde seni bekleyen diğer bebeğini düşünüp daha kuvvetli oluyorsun. Yani ben öyleydim kolay geçti.
Tuagc Ftmvrs13 1 bucuk sene once sezeryan dogum yapmadim ama dev miyom ameliyati oldum sezeryan gibi kestiler,bu sene yine sezeryan oldum, ayni yer gibi görünüyor ama bir cm den az yukarıdan kesilmiş bu sefer.