Hacerr Kızım 3 aylık tepıne tepıne gece ustunü acıyor ev 25 derece gösterio ama üstünü de ortmeden rahat edemiyorum tulum önerisi olan var mı
Dorukcumunannesi Hacerr bende ayni konudan muzdaribim ama uyku tulumu istemiyorum cok terleyen bi cocuk zaten onla iyce terler
[silindi] Hacerr Benim kızımda çok açıyordu üstünü bu tulumu aldım, pamuklu terletmiyor. İndirime de girmiş bir bakın isterseniz. Sevgiler 💐 https://www.lcwaikiki.com/tr-TR/TR/urun/LC-WAIKIKI/kiz-bebek/Uyku-Tulumu/3240138/582161
Dorukusunannesi Dorukcumunannesi polar tarzda bişey alabilirsiniz lcw den aldım indirimde şuan 25 tl olması lazım