Merhaba kızlar öncelikle şöyle bebeğim dogdugu günden beri sürekli yemek isteyen ve çok iştahlı bi bebek ve hiç gaz sorunu olan bi bebek değildi sütüm hiç gelmedi birçok şeyi denedim olmadı bu yüzden mamaya başladık doktor tavsiyesi üzerine tabiki gazı olmadıgını söyleyebilirim çünkü doktorumuz karnına baktıgında herhangi bi gaz probleminin olmadıgını söyledi her mamadan sonrada 4 5 kere kendi kendine gazını çıkarabilen bi bebek doktor tavsiyesi olarak ek gıdaya yavaş yavaş geçelim dedi nasıl olucak bilmiyorum bilgi verirmisiniz 3 ayını tam doldurdu yani bitti