Kizlar simdi biz ev almayi düşünüyorduk. Evler uçtu resmen kıradayız ee arabamiz da yok dedik bari araba alalim en azindan birinden biri olsun cocukla arabasız olmuyor. Fazla ee niyetlendik araba almaya. Da eşim diyor ki uygun birşey olsun alalım 30 bin o civarda bende diyorum ki boyle temiz güzel birsey olsun ki ikide bir demiyelim arizalandi o su falan olmasın diye boyle 60 bin birsey al temiz olsun diyorum esimde bazen tamam bazen yok diyor kafamız karışık sizce araba da ne gibi seçimler önemli akil verin lütfen bana..