Valla hayat hep zorluklarla geçiyor oğlum 4 yasında ikrn ıkıncıye hamile kaldım şimdi oğlum 5 kızım 9 aylık oldu bile büyüyolar gerçekten heleki karantinadan kimseler görmeden büyüdü desek yeri🤭 Saglıkla alın kucağınıza büyür gider dert etmeyin ilk zamanlar zorunuza gider elbet ama alışırsınız