Herkese merhaba bebeğim 5. Gün kontrollerinde sarılık olup bir gece fototerapi görmüştü daha sonra 12. Günü götürdük doktor karneyaz cocugu getirmişsin bir daha getirmene gerek yok 15. Günden sonra da sarılıpı yükselse bile korkma dedi. Şuan 18 günlüğüz ama ben yine korkuyorum acaaba götürsem mi bi riski var mı diye kendimi yiyip duruyorum.