havvaace öncelikle her bebeğin yapısı farklı kıyaslama yapmak yanlış olur her emmek istediğinde emzirin benim bebeğimin 2 defa uyandığını da biliyorum 10 kere uyandığını da :) açıkçası ne yapsalar normal bazen anne sıcaklığı da istiyor olabilirler özellikle 6 Aydan sonra annelerinin kendilerini bırakıp gidecek korkularını yaşarlarmış
bebeğim beşiğinde uyanır koynumda uyurdu bazen yada uyutup yatırdığımda uyanır ama bende yanına uzanırsam uyumaya devam ederdi bence bu güveni sarsmamak adına kaç kere uyanırsa emzirin 🌸