Mom091 En büyük dolandırıcı devlet olduğu için şuan bu bebekler tedavi olamıyorlar. Zaathalinin bir arabası bir çocuğun tedavi masrafını karşılar en basiti. Devlet isterse hepsini tedavi etttirebilir. Ama vicdan, merhamet, Allah korkusu yok, umurlarında değil ki. Varsa yoksa kendi rahatları, kendi sağlıkları, kendi cepleri.