Baharim oglumda 4 buçuk aylık oldu çok şükür ayağımda sallamadim yanına yatıyorum oğlumu da yan yatırıyorum uyuyacagini biliyor kendi dalıyor tabi bazen hasta vs olduğunda da pusette hafif sallıyorum ninniler söylüyorum uyuyor bence ayakta sallama yerine başka yöntemler deneyin ayakta sallamak çok zor kızım alıştı şuan 4 yaşına girecek bazen hala ayakta sallanmak istiyor