Benimde kızım 7.5 aylık 2 disimiz çıktı şimdi 3.dis geliyor bu sefer daha beter oldu hi durmuyor doktor bana fitil yazdı agri kesici vermek istemiyorum ama haftada 1 kere falan cok bunalımca koyuyorum cocukta dinleniyor kesintisiz uyuyor bide dis jeli sürüyorum umarim bu dönemi hep birlikte kolaylıkla atlatırız