ftmnrmv
Hiç endişelenme canım anne. Şu an hala bebeğin için en önemli besin anne sütü. Hala çok minik, ek gıdayla tanışma ve alışma evresinde. Bol bol anne sütü vermeye devam etmeni tavsiye ederim. Fakat sana şunu önerebilirim; ona ek gıda hazırlamaktan hiç vazgeçme. Günde 3 defa (ben öyle yapıyorum). Uyandıktan sonra çoğunlukla emzirmiyorum. Mama sandalyesine oturtuyorum ve ben ona kahvaltısını hazırlarken beni izlemesini sağlıyorum. Kahvaltısı hazır olunca “işte mama hazır, hadi yiyelim” gibi şeyler söylüyorum. Biraz çocuk şarkısı söyleyerek, biraz oyuncaklarını tanıtarak. Bitirmek zorunda değil yemeğini. Ne kadar isterse okadar. Yavaş yavaş, sabırla bunu atlatacağına eminim. Gayet normal bir süreç. Hem zaten kilo alımı bu aylarda yavaşlamıştır. Artık eskisi gibi 500gr/1kilo almaz bebekler. İçini rahat tut canım.🌹