Nazyavuzalp
Arkadaşlar 4 ay 20 günlük oğlum yaklasık 1.5 aydır 15 gunde bir kaka yapıyordu aslında bu ona huzursuzluk hıc vermedi ama beni cok rahatsız ediyprdu masajlar uyarıcılar fıtıller vs işe yaramadı bende bi arkadaşımın tavsıyesi uzerıne kayısı hoşafı içmeye başladım ınanın içip yatıyorum sabahına bebegım kaka yapmıs oluyor ben kendımce cozumumu buldum sizlerede yardımcı olurum belki diye yazmak istedim