Merhaba anneler 🌸
Kapalı bir anne olarak ben ve eşimin isteği üzerine saçlarımı kestirmek istiyorum kısa küt ve kahkul kestirmek istiyorum ama nasıl topuz yaparım yada topuz yapmasam bile kahkul kestirince ve toplanmayacak şekilde kısa olursa nasıl bone falan bağlarım?
Kısa saçlı olan anneler bilgilendirir misiniz karar veremiyorum 🤷♀️