Esraglnc Kızlar merhaba 3 aylık bebeğim grip oldu gözünden yaş geliyo doktora götürdüm birtane şurup verdi sizin önerilerniz varmıdır
Seyma-2436 Esraglnc Çok geçmiş olsun emziriyorsan bol bol emzir sarımsak,soğan,cvit falan bol bol tüket sütünden onada şifa olur inşallah. Evin sıcaksa banyosunu yaptır bide burnunu açık tut mutlaka temizle. Odasını havalandır kısa zamanda iyileşir inşallah 🙏