LiTeraRy Kizlar robot supurge almak istiyoruz en fazla 2500 luk birsey dusunuyorum ama markalar arasi karar verrmiyoruz hangi markalar daha iyi ve hangi marka kullanip memnunsunuz bana bir yardimci olabilirmisiniz canlarim seviyorum sizi 🌹☺️😘
Wolverine LiTeraRy Xiaomi mi vacuum mop oto kullanıyorum memnunum ✓ şuan fiyat aralığı ne bilmiyorum.
tombikannesi LiTeraRy kuzum irobotum var 5000 e almıştık eğer bütçeniz o kadar çıkarsa tavsiye ederim çıkmazsa genelde xiomiden memnun kalan da çok
AlyaMeyra LiTeraRy bence irobot daha kaliteli olduğunu düşünüyorum ama gelgelelim ben xioami mi vacuum kullanıyorum haritalandırma, telefondan komut istediğin alanı temizletme gibi özellikleri var ve mumnunum.. bütçenizden dolayı xioami size daha uygun olur 👍
LiTeraRy AntikSokrates ya bende cok kararsizim cogunlukla bu 2 marka cok oneriliyor zaten ama biz karar veremiyoruz iste 🤦♀️
LiTeraRy Wolverine tamam canim tesekkur ederim kac senedir kullaniyorsun birde telefondan komut ozelligi varmi haritalamasi falan nasil
Wolverine LiTeraRy evet telefonumda Xiaomi nötr 9 pro ulama uygulaması her telefonla uyumlu. Haritalama yapıyor silmesi de çok güzel süpürmesi de xiaominin herhangi bir robotunu al kafan rahat etsin valla 🤷🏻♀️☺️