Hsrtgndz Havvakus üstte kalsib diye yazıyorum bir fikrim yok kuzum bebeği bilmem de aynısı bende var damarım o şekilde çıkıyor ayağımı basınca yere
birfincantuzruhu Havvakus bebeğimiz düz taban sanırım bende öyleyim ve kendimi bildim bileli bende de var bi sıkıntı yaşamadım 🤗
Havvakus birfincantuzruhu Dmrcnn Eftlyaa Kizlar doktor ortapediye randevu alın dedi düz taban ve kist gibi dedi kist demesi korkuttu beni
Dmrcnn Havvakus allah allah enteresan bende kendimi bildim bileli var hiç sorun yaşamadım hatta annem suan yanımda onda da var aynısından ama. tabi siz yine de götürün
Zera Benim oglumda da ayaginin uzerine basinca oluyor ama hic dert etmemistim sali gunu kontrolu var sorayim ben de☹️
Zera Havvakus Aa ben unuttum tabii buraya yazmayi🤦♀️ Bizim doktorumuzda onemli bir sey olmadigini soyledi🙏🏻🥰